förlåt att jag inte skrivit, men jag orkar itne, så jag straffar mig själv med en lång lista

Namn: Dezzi ( Denise )
Piercingar: om öron räknas.
Tatueringar: nnej
Längd: 160 ..
Skostorlek: 38
Hårfärg: bbloond
Är du kär i någon: iinte för tillfället.
Önskar du att du bodde någon annanstans: värkligen, men jag älskar mitt hus ändå .
Tänker du på självmord: hah nejnej !
Tycker andra att du är attraktiv: hahahahahhahhaa !
Vilket shampoo använder du: nåntigt gliss :S
Vilken parfym använder du: olika beroende på humör.
Vad är du rädd för: jag är rädd efter vissa filmer (A) & för våldtääcktsmän (A)
Gillar du att tvätta: har aldrig gjort dt  (A)
Gillar du Berg-och-Dalbana: varför inte ?:)

Senaste...
Film du hyrde: haha har inte hyrt på jätte länge :S
Låten du lyssnade på: just nu vincet miss blue typ ,  på norewn@
Låten du hade på hjärnan: den jag lyssnar på  haha ?
Låten du laddade ner: typ Lose Control
Personen som ringde dig: louise typ
Personen du ringde: louise
Tv program du tittade på: scrubs elr simpsons
Personen du tänkte på: Sanna

För eller emot...
Långdistansförhållanden: för
Utnyttja någon: emot
Teenage smoking: emot
Köra onykter: emot

Favorit..
Mat: haha jag är kräsen, men kan inte sätta ut ngn favorit.
Låt: hmm, måånga bra
Dryck: Sprite , typ light  (A)
Film:  I <3 Film ,

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: ofc
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej,

Antal..
Gånger du varit kär: vet inte :/ kanske 1 på riktigt asså .
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte , några gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: nja (A) hahahha  dt vet dom bättre än jag
Personer från grundskolan du har kontakt med: många.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ 7 gr haha
Ärr du har på kroppen:vid ögat, synns kanppt. & på knät.

Ska bli skoj: , Sommarrr !
Sparar till: säng.NYTT LIV.
Väntar på: att mina drömmar ska bli sanna
Pålägg som gäller: haha älskar allt !
Dagens dryck: apelsinjuice

Senaste...
Bok du läste: Linas kvällsbok 2
Personen du fick brev av: brev  `? hah typ farfar !
Personen du fick sms av: PB
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ja.. aldrig typ ! haha
Saken du köpte: tröjja
Vad har du gjort idag: inte mycket, datan
Brukar du svära mycket: i varje mening nuförtiden
Hur tidigt stiger du upp: skola : 10-15 över 7, annars olika mellan 9-11 typ
Gillar du att slåss: nnej
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: axeln :S
Använder du hårspray: haha min drog (A)
Favorit serie: scrubs. simpsons, ugly betty

Håkan Hellström eller The Ark: fyfan
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: sådär
Var du glad igår: jo
Känner du någon som jobbar på sjukhus: min granne
Vad dansar du till: jag är dansare, så det mesta.
Stockholm är: nära  & bra
Göteborg är: aldrig varit där ttyp
Kan du sjunga: ´haha jag hatar min sång röst.
Mer värt än guld: vännnns & mer
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land du helst vill besöka: Usa

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: yes sör
Gnälla : alltid
Sova: haha aa
Ha ångest: joo
Skada dig själv med flit: nnjjee
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: Jo det kan hända
Klä dig i svart: det mesta jag har är svart faktiskt :S
Gå till kyrkan: aldrig,
Gå i skolan: ja
Röka: nej
Ljuga: jo om dt är bättre än sanningen..
Hata folk: jo alltid äre nån
Lita på folk: jag har svårt för sånt. men jag försöker

VEM :

Saknar du: him..
Rörde dig sist: mamma som kände på min axel (AA)
Vill du slå: ingen just nu
Vill du kittla: haha ingen :S
Kramade du sist: jossi tror jag ?
Vill du prata med: många
Skrek du på sist: vet ej
Vill du vara som: jessica alba
Sårade dig sist: han.
Vill du bli galet full med: sånnafall med " FlippsFrippsSans "
Gjorde dig riktigt glad senast: ttyp sanna
Är vackrast på jorden: Jessica alba (A) kille.. ingen komentar

HAR DU :

För många vänner: nej dt går inte
Förföljelsemani: haha om dt menas att man blir förföljd. så dt kan hända haha ! :P
Tvångstankar: ofta
Någon annan psykisk sjukdom: nneej
Någon fysisk sjukdom: nää
Någon skada: nej
Färgat håret: ja brunt för ett år sen., men dt var toning . sen färgade jag tbx till blond
Brutit några ben: nej
Egen dator: jo men jag har den inte i mitt rum, & jag hatar den så använder den inte
Bra självförtroende: absolut inte men försöker förbättra
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon:  haha bjudit ut ? sånt gör man typ inte längre väl ? (A) eller asså beror på hur man menar
Varit kär: ttyp
Dumpat någon: tihih.. yes
Blivit dumpad: jora dt me
Velat vara otrogen: kanske
Varit otrogen: beror på
Stulit någonting: nja minns jag inget om
Lämnat landet: hur ?
Rymt hemifrån: nej
Tuttat eld på nått: nja typ papper ? :P
Gjort något olagligt: nej

HUR :

Svarar du i telefonen: typ om jag vet vem dt är så typ JAA !? haha eller annars: a Hej dt är Denise (A)
Fördriver du tiden: DDAATAN , lite tv. & vänner
Mycket pengar har du: ttyp 30 (A)
Tjänar du pengar: gjorde , slutade
Ofta Bäddar du sängen: typ varjedag men då ere slarvigt som fn
Ofta diskar du: nneever !
Ofta städar du: börjat bli bättre
Många stör du dig på: hahah typ alla (A)
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU :

Att du kommer bli något: man kan alltid hoppas
På rymdvarelser: nneej ! haha
Att folk tycker om dig: vissa
På ett liv efter detta: nej , men man kan hoppas där med
Att fiskar kan tänka: haha nä
Att du kommer leva länge: `?

VÄLJ :

Katt eller hund: har hund vill ha tillbaka min katt .
Vit eller svart: vit & svart (A)
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land:jag är en vatten människa. men jag är grymmt rädd för dt som finns i vattnet !(A)
Telefon eller internet: internet & telefon ibland
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0