blåa ögon

jag har läst mer & mer på folks bloggar & sidor att dom vill ha blåa ögon, att dom tycker att det är så fint och så. men jag förstår inte riktigt, jag tycker att mörka ögon - alltså riktigt riktigt mörka ögon är skit fina ! kanske inte helt svarta precis , för dt är rätt omöjligt ju, men bruna överhuvud taget tycker jag är jätte fint. men dt tycker jag säkert för jag inte har bruna ögon. om folk så gärna vill ha blåa ögon . SÅ SNÄLLA TA MINA!  haha nej men jag har rätt konstiga ögon, dom ändrar fan färg :O nej men ibland är dom mörk blåa & ibland är dom ljusblåa & ibland lite både och. men lixom jag förstår fortfarande inte charmen med blåa ögon  ? man smäääälter ju i bruna ! dom är sjukt mysiga & så fina bara! .

Klicka f�r att st�nga bilden
här är en bild på min vän Jossis öga, sjukt fint och jag blir sååå avundsjuk !


här är mitt öga väldigt fult & sminket är kladdigt & allt. men dt var den ända bilden jag hade som var någorlunda skarp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kännar du pengar på din blogg?

2008-07-12 @ 19:49:37
Postat av: sofiess

jag håller med dej , bruna ögon är så jäävla mysiga <3 puuss

2008-07-13 @ 00:57:02
URL: http://lejonflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0