Djurgårds tröjjor och badtime

hejsan, han inte skriva igår eller så av olika skjäl.
i förrgår till igår sov jag frida & jossi hos Liia, eftersom hon bor i lägenhet så va vi på " gården " utanför och typ tog kort & så på kvällen. vi hade lite tråkhumor så vi satte på oss dt bästa laget som finns trjöjjor - Djurgården .
vi tog massa kort inne & utomhus & vi lånade Olivias pappas tröjjor eftersom vi inte orkade hämta våra egna . & Olivas pappa är ju en trogen djurgårdare så han har ca 100 tröjjor :) hahha .
vi ringde runt & snackade med olika personer & v i typ satt i parken & var i deras typ " sop rum sak " haha :) , men efter ett tag tröttnade vi och gick in vid typ 00.15, så det varade inte så länge. sen typ satt vi & skrattade som fan i liias rum, men egentligen visste vi nog inte varför ? haha hur som helst fick jossi sova på golvet & jag frida & liia i lias säng . :), haha frida fick sova på tränkanten :) (A) huh,
dt var väldigt varmt men kallt om fötterna. dagen därpå åkte frida hem efter frukosten för att vakta hunden, och jag jossi & lia gick ut & solade & så, sen gick vi till trehörningen & solade där, tog ett snabb dopp i det äckliga vattnet. så efter dt var dt dirket hem & hopp i duchen .efter det gjorde jossi spa saker på oss :) jätte skönt, mysigt & skrattfullt :) hha h
 

så inatt sov jag hemma & nu har jag precis ätit upp min frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0