Jossis brallor åker ned !! :)

Idag har jag & jossi sooolat på jossis studsmatta, sedan gick vi till Cassi & solade/badade hos henne . - en kort stund för mig, sen gick jag hem & åt tårta & sånt för min moster fyllde år. sen så gick jag tillbaka & vi tog massa kort och så. & jag har en bild som jag inte får visa för jossi men hennes bikinitrosor åker ner gaaaaanska mycket så man får se hela rumpan :) haha sööötnos :)
iaf så blev mammas kamera ( som jag lånat ) typ blöt eller så av blöta händer & handukar.. så den är fuktakadad & typ funkar itne just nu, känner mig så jävla nere & så & bara vill dö & spola tillbaka tiden.. menmen ! ..-.-
lägger upp en bild här nedan som INTE visar jossis rumpa :) !



bilden är väldigt suddig, men det är eftersom den är tagen ur en film när vi hoppar, & dt är den ända bilden som alla är med på ! :) ,

Kommentarer
Postat av: josefine

haha snällt denise ;) usch den bilden hoppas jag på att du raderar ! haha skäääms :$

ha det bra :D Puss §§

2008-07-06 @ 20:32:35
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0