Miley ? jag..

..låg precis ute & solade i den sköna solen, som jag plötsligt kom & tänka på Miley Cyrus.
Det har ju blivit så himmla stort det här med hennes " naken bilder " .
Jag förstår inte hur desperata alla jävla tidningar är ? liksom " WOW " en bild på hennes mage ! hon är en hora ? . asså jag förstår inte vilket problem dom har egentligen. asså alla tonåringar har ju typ bilder på sig själva när dom är lättklädda. eller inte alla då , men det är flera tusental som har det. & visst att hon visar magen, & dushar i en tröjja ? KOLLA PÅ STRANDEN DÄR ÄRE MAGAR ? vadå bara för hon är kändis ska hon inte få visa magen då? ska hon gå runt klädd i våtdräckt på stranden eller ?

Jag blir såååå irriterad. låt tjejen vara? bara för hon är " disney " stjärna så måste dt inte betyda att hon ska vara som en typ 10 åring eller nått sånt ? seriöst jag tycker så synd om henne så dt inte är sant.
& dt dära att någon gubba hakkat sig in på hennes mobil & snott bilder ? auurg .

& när hon och hennes tjej kompis delade på en godis: - MILEY ÄR LEBB ! men hallå ? alla tjejer typ pussas & kramas ?

för mig blir hon bara mer mänsklig när man ser bilderna.  man får bevis att liksom kändisar också tar sånna bilder.


Jag skulle aldrig skrika " HORA " över den här bilden ? 
Hon är 92a och hon gör vad hon vill.


nån som har någon som helst komentar ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

va heter hon på blogg ?

2008-07-16 @ 22:34:29
Postat av: Iza

Jag håller med dig. Det är ett jävla liv över några rätt oskyldiga bilder. Vem har inte tagit en sån bild liksom? Är hon verkligen vara 92a? :P

2008-07-17 @ 18:08:40
URL: http://izaaa9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0