packa och sola

dagen började vid typ 10.50, jag fixade lite frukost & gick ut & satte mig i den härliga solen. satt där i nästan en timma sen gick jag in & åt lite vatten melon & började skriva på en såklallad " pack lista " är inte klar med listan än men dt blir jag förhoppningsvis snart. Jag ska även färga blonda slingor i mitt " nu mera ljus bruna hår " det har blekts som allas hår gör, och mitt hår har växt ut ca 1 cm. & dt är inte så jätte fint att se nästan krit vitt hår & sen brunt. dt är lite för mkt lixom, & just nu ska vi lägga alla pengar på gotland & borlänge ( mamma ska dit & jag till gotland som sagt ) så vi orkar inte köpa brun färg. men jag hade ett sling paket hemma så vi ska använda dt. om dt blir fult har jag all tid i världen att färga tbx innan skolan. nu måste jag skriva klart listan, packa & färga håret. höres later ! <3
Klicka f�r att st�nga bilden
jossis fina bilder hon trixat lite med :) jag tycker den sista på henne är skiiit ffin :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0