Seglingsbilder

här kommer lite bilder från vår lilla båttur.
skriver om vad som hände & så senare :)


innan vi åkte, tog lite ,kort på allt jag såg  :)


Alla båtarna :)

Båten, på dt första stället vi var på

Frida & sanna slår :)

första stället när vi kom fram - dåligt väder ingen sol bara moln.

senare på första stället när vi " utforskade ön"

ca kl 7 på morgonen, tyvärr ser man inte sanna så värst mycket.
vi gick upp tidigt vid typ 7-halv 8 tiden båda dagarna pågrund av det sjukt fina vädret.

Samtidigt, en vääldigt ful bild på mig, men dt lilla man ser..  dt får jag bjuda på :)

ligger & solar någon stans på " 3dje " stället :)

Mitt ben när jag solade & en kort lek :) haha



jag har typ inga bilder från "andra stället " men där var det inte så jätte fint precis så tog inga kort & sen har jag såklart massor av kort men lägger in flera senare.
hoppas  sanna lägger in bilderna när vi åkte bakom båten & så oxå  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0