Tråkar runt

Hej alla, just nu har jag faktiskt sjuukt tråkigt och jag tröstar mig med att leka med bilder på Photoshop & så tittade jag runt på massa folks sidor & hittade en konstig såkallad " lista "
eller konstig & kontig dt bara står lite om bokstäver. sååå här slänger jag upp den .

FÖRSTA BOKSTAVEN I DITT NAMN:

a: korkad

b: blond

c: störd

d: porrigt

e: sexigt

f: het

g: rolig

h: underbar

i: söt

j: gullig

k: vacker

l: killaktig

m: bitchig

n: undersmart

o: gangster

p: fantastisk

q: populär

r: puckad

s: översmart

t: söt

u: ful

v: tjejig

w: fräknig

x: smart

y: dum

z: osexig

å: cool

ä: social

ö: osocial

ANDRA BOKSTAVEN I DITT EFTERNAMN:
 (
har 2 efternamn men tydligen finns inte O med här  ? )

a: bitchbabe

b: ödla

c: bith

d: rövslickare

e: gud

f: gamling

g: katt

h: kille

i: tjej

j: alkolist

k: nörd

l: emo

m: tönt

s: spankare

p: sexgud

q: fotbollsproffs

r: porrstjärna

s: sexmaskin

t: fittslickare

u: prinsessa

v: prins

w: punkare

x: rädd-katt

y: hora

z: chokladgalen

å: tandborste

ä: sötnos

ö: snygging

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DEJ JUST NU ?

 röd: som gör allt för att få knark

lila: som kollar på porr 24/7

orange: som har ett stort ass

gul: som vill ha sex med dig

grön: som vill rocka

rosa: som är bra med händerna

blå: som gillar att strippa

vit: som alla vill knulla

brun: som är väldigt ful

svart: som är porrigt

grå: som gillar att staippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0