Trehörningen

hej igen, kom precis hem från trehörningen, jag & mamma klarade inte riktigt av värmen så vi gick ner dit. men mamma tyckte det såg så äckligt ut i vattnet så hon bangade på att bada. men det var jätte varmt i vattnet så jag tog ett snabb dopp & sen gick vi hem. dt blev nog dagens " promenad" fast kanske blir än ikväll oxå ? får se. åt precis lunch, dt blev müsli med torkade jordgubbar & nått mer :)
lägger upp lite bilder från idag här under, tjingeling ;)

innan jag vågade bada ( tyvärr inga ansikten på bilderna eftersom jag såg sjukt konstig ut !

min sjuukt fina håruppsättning.....-.- hahah fyfan där ser man min utväxt ser ut som en flitis

aldrig vart bra på att dyka.... hahha ush.

min kära lilla mor haha :)

suddig bild, men min hemskt fula utväxt. som förhoppningsvis ska synas mindre efter slingorna.


Kommentarer
Postat av: Din älskare

jag bara älskar dig, kom och ta mig

2008-07-23 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0