2 glassar på en dag.

Haaallluuu, just nu sitter jag & Liia vid datan :), idag har vi varit med både line & johan , först åkte vi till centrum med line sen stack hon hem & åt & då kom johan & jag åt en glass både med line & johan. olivia åt bara en för hon är mycket nyttigare än mig...-.- suck . menmen så äre när man gillar glass (A) ! hahaha nu sitter jag & lia och skrattar som fan & nu låtsas gråter hon...? hahah  :)
jaja what ever.
sitter och chattar med Jossi som nyss kom hem från italien ! :) frida kom oxå nyss hem från Frankrike :) & lilla Liia från Spanien igår :) haha såå jag känner mig lite .. svensk av mig (A) hah :)
i morron har jag lovat att vara med Fripps & ssans. såååå... jag får väl hålla det..
ska kolla på jossis bilder from italia sooon . :) intressant intressant där va ;)
hahah förlåt för min konstiga .. ja vad ska man säga? skriv sättet ? nej men haha jag sitter och skrattar åt ingenting såå förlåt :)

här haru något att läsa kim ! :)
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej

2008-06-29 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0