centrum

Igår kväll vid 8 tiden kom sanna hem till mig & vi satt väl vid datorn & skrattade ett tag, sen så gick vi & kollade på tv vid 1 ? halv ett ? nja , nått där imellan iaf. fanns inget roligt att titta på, så efter ett tag så somnade vi väl antar jag ! :) , ¨så i morse vaknade vi väl vid 9 ? haha . ( igår lyxades jag sova till 11 faktiskt ! Bra jobbat dezzi ! haha ) iaf. vi åt frukost & såå. sen skulle jag& mamma till centrum & sanna åkte hem. mamma skulle köpa åksjuks tabletter till mig ( men dt fanns inte så jag fick ta nån sorts åksjukstuggumin ? ) haha blir säkert bra ;). " ska ju åka till kalmar på torsdag, där syster bor :) " . så jag ska typ åka nån turist buss sak dit & jag är åksjuk (A) .. jag köpte en film oxå som typ hette nått accepted eller nått ? :S rätt rolig faktiskt ! :), dt handlade om nån skola som inte fanns på riktigt. utan att typ några ungdommar skojjade ihop dt .. :S haha låter cp men den var skit bra ;)

nu ska jag nog gå & äta för jag är hungrig !  harebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0