ddezzis

hallo, kom hem igår från kalmar. var jätte kul och så, men fick nog lite hem längtan så jag åkte hem . dock så har mamma inte kommit hem från Kicki än, så jag & mormor bor ensama för tillfället. mamma kommer i morron tror jag.
just nu är jag med´Sanna & jag känner att jag är väldigt törstig. - så ska nog ta nått att dricka . jaja, idag har varit en regnig & åskig dag. så jag satt hemma. i morron blir det nog Centrum med sanna. eftersom hon ska på nån dans sak & jag ska köpa nått. orkar inte skriva mera.

kram

dezzi & sanna i mycket lägre ålder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du skriva hur du sminkar dig o vad du använder för smink snälla??????

2008-06-19 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0