klassresansraseri!

okej , då kör vi.
Måndag.-
vi skulle sammlas 10 i 11 på måndagmorronen. vi sammlades & gick sen iväg till busshållplattsen. vi väntade & väntade, men bussen kom aldirg- den var inställd. så våra kära lärare fick skjussa oss fram & tillbaka. medan några fortfarande stod & väntade på bussen. som inte kom alls ! båda bussarna var typ inställda & nästa buss som gick dit gick kl halv 4 typ ! - URK!
iaf, så åkte jag sanna matilda frida & linnea med Tommies bil, dt gick bra & vi gick till tältplatsen & satte upp vårat tält. efter det gick vi & badade & så & typ åt lunch, sen skulle vår klass göra lite " lekar " tyckte våra lärare, så dt slutade med att dt blev brändboll eller vad dt heter (A) ... iaf så spelade vi itne så länge. jag pratade med Elin - ( lärare ) ett tag eftersom några där borta var skit sura på mig &typ ville misshanlda mig för jag tydligen hade " kallat deras syster för Neger " ?, men jag fattade ingenting eftersom jag inet varit där på typ 40 minuter. iaf så försökte våra lärare prata med dom & säga att dt inte var så osv.,.. men dom gav sig inte, lite senare gick vi till vårat tält ställe & efter ett tag där så kom dom dit igen & ville prata med mig & emma . som tydligen också hade sagt något nu .!? vi fattade ingenting & bara satt kvar & våra lärare pratade med dom. Nu var Elin riktigt sur & stod & skrek åt dom att gå, men dom bara kaxade emot & sa att dom inte skulle flytta deras fötter därifrån & att vi inte skulle överleva natten.hha... iaf efter ett tag så fick fredrik ringa polisen för att dom inte gav sig & typ ringderunt till sina vänner för att dom skulle misshandla mig & emma - & tydlligen " döda helaklassen " , dom gick efter ett tag & sen så kom en typ " säkerhetsvakt med sin säkerhets ( hund ) typ " hah, jo så han sa att han typ kunde vara här vid kvällen & kolla & så .
iaf, gick vi & grillade & badade & så, sen gick vi till tälten & va där, alla va typ uppe helanatten. eller inte hela men typ gick & la sig vid 3 tror jag. men inte jag haha för jag tältar ju typ aldrig & jag älskade värkligen min sovsäck just då för dt var så kallt. så jag låg i den i typ 2 timmar. så  jag råkade sommna typ kl 2 för jag inte täkte på dt. jag bara sommnade hahah . men sen vaknade jag vid 4. & sen vaknade alla i mitt tält kl halv 6. då gick vi runt & förstörde allas tält & kastade kottar (A) ... haha älskar att vara lite jobbig (A) . iaf så fick vi ner Becca & lollos tält. huangs & fribergs tält. & tärnan & freddes tält. huhuh (AA) .
sen så gjorde vi inget speciellt idag.
kom hem vid 11 tiden typ,
              

1, tälten. ser otroligt tråkigt ut .. haha
2, vårat tält & de vuxnas stolar .
3 kl typ kvart i 6 på morronen,
4 mig på morronen i tältet huhu !
5 Line nyvaken & söt !
6 Huang försöker leka  lite i solen med sina finfina kläder.. hah
7jag & sanna bjuder på den - busshållplattsen hem
8 jag i mormors stora tröjja ! (A)
9sanna sötnus !
10 . huhu frippsan din lilla tuppsötnöt  ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

asså DEZZI TA BBORT DEN JÄTTEFULA BILDEN PÅ MEJ tack!

2008-06-03 @ 15:34:50
URL: http://linez.blogg.se/
Postat av: sofie

myysigt :)

älskar dig mest ,

fett söta bilder på dej också ! :)§

2008-06-03 @ 22:43:11
URL: http://anglerfjords.blogg.se/
Postat av: Cassie

är det line ?:O<33

2008-06-08 @ 19:21:10
URL: http://cassiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0