palla

skaffa ett liv - cezan. både du & jag vet att inget av dt där är sant.

Kommentarer
Postat av: jossii

vad har hänt ? :O , vi ska ha nora på dansen btw :)

§§

2008-06-08 @ 20:07:21
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: jossii

vad har hänt ? :O , vi ska ha nora på dansen btw :)

§§

2008-06-08 @ 20:08:01
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: ddezzis

ååh! nora , eller asså hon värkar bra men lixom jag gillar Anna så mycket ! :)

nääe dt är en komplicerad sak. eller egentligen inte men det är inget speciellt. både frida & sanna vet att jag är snäll & duktig & tror på mig ! så jag mår bra. men jag förstår mig fortfarande inte mig på cissi, sjukt lågt att hålla på sådär !

2008-06-09 @ 17:39:58
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: - a'

är du helt sjuk i huvudet eller? Cezan skulle aldrig hitta på något sånt eller något, för varför ska hon ljuga? Hon är fan en äkta vän som VISSA andra inte är. Låt henne vara omogna unge. Så låt henne vara din lilla fitta. JÄVLA OM DU RÖR HENNE, DÅ JÄVLARR!!

2008-06-10 @ 13:41:36
Postat av: a'

är du helt sjuk i huvudet eller? Cezan skulle aldrig hitta på något sånt eller något, för varför ska hon ljuga? Hon är fan en äkta vän som VISSA andra inte är. Låt henne vara omogna unge. Så låt henne vara din lilla fitta. JÄVLA OM DU RÖR HENNE, DÅ JÄVLARR!!

2008-06-10 @ 13:42:50
URL: http://stickjävlafalskaperson.blogg.se/
Postat av: a'

är du helt sjuk i huvudet eller? Cezan skulle aldrig hitta på något sånt eller något, för varför ska hon ljuga? Hon är fan en äkta vän som VISSA andra inte är. Låt henne vara omogna unge. Så låt henne vara din lilla fitta. JÄVLA OM DU RÖR HENNE, DÅ JÄVLARR!!

2008-06-10 @ 13:44:18
URL: http://falskaidiot.blogg.se/
Postat av: anni

är du helt sjuk i huvudet eller? Cezan skulle aldrig hitta på något sånt eller något, för varför ska hon ljuga? Hon är fan en äkta vän som VISSA andra inte är. Låt henne vara omogna unge. Så låt henne vara din lilla fitta. JÄVLA OM DU RÖR HENNE, DÅ JÄVLARR!!

2008-06-10 @ 13:45:32
Postat av: Anonym

!?

2008-06-10 @ 13:46:43
Postat av: anni

är du helt sjuk i huvudet eller? Cezan skulle aldrig hitta på något sånt eller något, för varför ska hon ljuga? Hon är fan en äkta vän som VISSA andra inte är. Låt henne vara omogna unge. Så låt henne vara din lilla fitta. JÄVLA OM DU RÖR HENNE, DÅ JÄVLARR!!

2008-06-10 @ 13:49:05
Postat av: emelie

jag tror inte på det där! och som anni sa hon är fan äkta om man skulle värdeplasera henne skulle hon va högst. sen är de bara omoget och skriva namn på bloggen vadå vill du att alla ska hata henne eller?

2008-06-10 @ 14:06:51
Postat av: robin

eh dezzi?

2008-06-10 @ 14:31:26
Postat av: ddezzis

nej, men om jag skrivit anonymt skulle dt bara vara ännu mer omoget. & visst jag trodde också att cezan typ var världens snällaste person. men nu så tror vi inte det lägre. efter vad som hände nu iaf

2008-06-11 @ 18:09:50
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: ddezzis

föresten, vafan skulle jag röra henne för ? jag är ingen idiot som skadar nån ?! :S, hon har gjort sitt drag. vi kommer inte vara med henne nu. hon har gjort som hon vill . & om hennes val är att säga så . så är hennes val att inte vara med oss. visst vi accepterar dt.

2008-06-11 @ 18:11:26
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: ddezzis

föresten så bryr jag mig inte särsklilt mycket längre. va bara rätt sur då. men lixom både sanna & frida vet & fattar att jag inte skulle/har sagt dt dära. dt är bara emma som fortfarande tror på det. men dt är lungt. jag bryr mig inte, hon får tro vad hon vill, jag orkar inte " försöka " vara elak tillbaka & säga saker som hon sagt eller nått sånt. jag är bara fortfarande besviken på cissi. fattar bara inte varför ?... menmen. gjort är gjort .

2008-06-11 @ 18:18:45
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: emma

hahah jag tror faktiskt inte att cissi blir särsklit ledsen av att "ni" inte tänker vara med henne... ingen gillar er iallafall så! Det är bara du som förlorar på det?!

2008-06-27 @ 17:27:18
Postat av: ddezzis

hahahahhha , du är så sjukt rolig emma. varje gång " DU " tycker illa om nån så är dt plötsligt " alla " för dig. men vi vet att vi absolut att folk gillar oss som vi är & du behöver inte försöka få oss att tro att ingen gillar oss pågrund av nått som nån hittat på eller missförstått eller vafan dt här är, du visar bara hur patetisk du är. det här bråket tog slut för länge sen och du behöver inte fortsätta på det då ? jag & cissi är vänner & vi har snackat & hon har sagt förlåt för det som hon sa & jag sa förlåt för att jag skrev om det i min blogg. så lägg ner gumman . du kommer ingen stanns med att spela så häftig.

2008-06-27 @ 18:18:37
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0