smink

jo visst kan jag säga hur jag sminkar mig och så ! :),

asså på sommaren har jag bara mascara på mig, och då har jag massa olika. eftersom jag inte orkar gå & köpa en ny. så jag har typ 3-4 olika och det är inga värstings märken eller bra saker. men det funkar för mig.
det är inge speciellt märke som jag kollar in på , jag köper vad jag får lust med att köpa helt enkelt. och när det gäller mascaror så brukar min snälla lilla mamma köpa till mig i överaskning. så jag köper sällan sånt själv.
nått jag också använder på sommarn ibland är ju såklart hederlig läppglans, alltid bra att ha när man typ känner sig osminkad enligt mig. glänsa lite extra lixom.

sen kan det oxå hända att man tar nått puder eller blucher på kinderna , & det köper jag oftast på H&M.

min smink låda är alltså billig & halv fin. men helt okej till vardagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0