Soooola-

jo som ni kanske redan läst kom jag hem från klassresan idag, jag skrev ju rätt " mkt" om den här nedan, iaf så beslöt jag mig för att lägga mig på studsmattan i solen. & jag blev sugen på att lyssna på radio. eftersom då slipper man byta låt & sånt , så jag tog min mobil & la mig på studsmattan. jag låg där ett tag & sen öppnade jag ögonen & märkte att kl va typ halv 3, då hade jag legat en halvtimma. och jag måste ha sovit lite eftersom dt känndes som nån minut bara. sen så när jag tittade igen så hade jag fått skugga på benen & kl var typ 20 i 4, & jag började undra varför mamma inte kommit hem ännu. ( hon slutar halv 3 & mormor fyller år idag så hon skulle typ fixa tårta ) Så jag låg lite till, till typ 20 över 4. & då gick jag in & frågade mormor varför mamma inte kommit än, & då visade dt sig att jag sovit i typ 1 timma eller mer & att mamma hade kommit hem & valt att inte väcka mig ! jag blir värkligen chockad så som hon älskar att störa mig när jag sover !
så jag gick in & märkte att jag blivit rätt bränd i ansiktet. iaf ganska röd. men övrigt har jag blivit väldigt mkt brunare / lite rödare. & fult nog så hade jag solat i ett par rätt stora trosor, eftersom jag har knyt bikini så är den väldigt smal på kanten, & dom här var typ vanliga, så nu har jag 2 olika brännor - inte snyggt. men det försvinner väl förhoppningsvis snart !
ska kanske ut i solen igen, men just nu är dt skugga på studsmattan & mitt face måste vila lite. vill inte få för mkt röd / brun färg så dt blir fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0