talangjakten

idag så hade vi talangjakt & dt gick åt skogen. allt sket sig & alla gjorde fel lite här & där. efter skolan ( som slutade vid 10 i 1 ) så gick jag sanna & frida till mig & skulle sola lite till i morron, men vi han inte ligga så länge tills lollo & sofie ville ha med oss & bada, så vi sa väl okej sen & träffade dom på busshållplatsen, sen gick vi tsm till " trehörningen " .. hah som alltid. men som sagt- så nära & skönt att sola där, men vatten är inte så jätte nice. menmen. vi badade en gång & solade lite. sen gick frida, sen gick jag sanna lollo & sofie med, fast sanna gick hem & vi andra gick till mig. väl hos mig så behövde sofie åka ganska snabbt. & lollo åkte nyss. vi hade dt lite kul framför tv:n & datorn. !
föresten så blev jag jätte chokad idag, trodde värkligen inte att jag skulle komma in i danslinjen på saras. visst dt är jätte lätt & lite tråkigt hos sara. men asså jag var sjuk & gjorde jätte mycket fel på intagningen. men jag kom in. tilloch med i a2! , så jag fick hoppa över a1, dt fick jossan & sanna också, sen vet jag inte hur det gick gör dom andra. men dt ska bli lite kul iaf ! :)

skolavslutning i morron, rätt skönt faktiskt. får se vad vi hittar på sen då ?!.

puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis :D

2008-06-04 @ 22:16:33
URL: http://linez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0