28/3

Jaha, idag dåra . mormor åkte & tog bort sina styngn på sjukhussaken i skäris. hon åkte vid 8 & kom hem vid 10 . mamma åkte till stan kl 11. & sen va jag & mormor hemma ett tag. jag kollade på film. stt vid datan & duchade,, sen kom sanna. vi filmade lite & lekte lite med filmen på datan haha ! sen så typ städade vi lite i mitt rum & stack till stuvsta centrum. då skulle Filippa sola men hon ville inte sola så länge så hon sa att jag kunde såola 5 minuter av hennes soltid hahah så det gjorde jag. sen så ttyp åkte vi till huddinge ceentrum. det fanns inget kul att göra d'är ingen rolig alls så vi åkte hem vid 10 tiden & var lite i stuvsta igen . sen gick jag & sanna till sanna & filippa & frida till Frida. Hoppas dom får en kul kväll :) , just nu ligger sanna på sängen & jag sitter vid hennes data ;) jag ska faktiskt försöka börja blogga så mycket som möjligt igen ! :) hihi hoppas det funkar bra. föresten har jag massa nya blogg designer. men vet inte vilken jag ska välja. jag gör det enkelt för mig så ingen e så värst rolig. men jag får väl byta när jag orkar för den hära suger !
vi höres Kram ddezzis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0