29/3

jaha, idag då .. vaknade kl 11. åt lite frukost jagh & sanna sen så satte vi oss vid datan & jag började snacka med min syster igen :) vi satt & skrev igår kväll i 4 timmar. vi la ner vid 2.30 tiden tror jag sen snackade jag & sanna & somnade senare.  det är såhär att min Halvsyster Annie, & jag precis börjat känna varandra. jag har vetat om att hon funnits jätte länge. men hon viste inte om att jag fanns. vi har sammapappa & ingen av oss har så värst bra kontakt med honom.  eller jo jag har kontakt med honom &  vi träffas nån gång per år . men dom har aldrig träffats eller nått.. :/ så jag skrev till ett pogram & fick ett nummer & blablabla så fick jag EEENTLIGEN ! tag på min " okändasyster " som visade sig Vara Annie :)   jag skrev ett brev till en address jag fick och sen dagen efter jag skickade brevet så addade hon mig på msn, hon är jätte snäll & skit rolig & vi är sjukt lika på sättet. hon &  hennes mamma hade blivit jätte glada & förvånade. & vi har redan bestämmt att vi ska träffas i sommar. hon bor ju i kalmar & jag bor i huddinge, så våra världar e lite olika. hon bor typ på landet. ( och jag som trodde att man typ var lantis då (A) men nej dom är precis som oss & gör samma saker & allt (: ) så i sommar ska hon hem till mig & jag hem till henne ! :) skit kul .... hon är föresten lika gammal som jag . bara de att jag är född i februari & hon i december :) så jag är storasyster .. hihi aja över till resten av dagen :) . jag & sanna träffade mamma & solade lite med henne.. igen .. haha sen åkte vi till Centrum & sanna köpte nått till paula som tydligen fyllde år :)  Grattis till dig Paula ;)
sen så typ gick jag hem från centrum för att vara lite duktig sådär :) sen har jag varit hemma & nu väntar jag på Filippa som ska sova här :) vi ska ha en liten myskväll tror vi :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0