dans/film

hej, kom precis hem från dansen. vi har ju uppvisning snart. så vi fick köra dansen typ 100 gr. vi har oxå fixat " introt " nu . och jag och en tjej som heter Matilda ska tydligen " hjula in " på senen .. hah eftersom dansen ska vara lite konstig. det är ju värsta super mario låten & vi dansar någon slagt modern sak så det passar in :) hihi
idag efter skolan så skulle jag, jossi, becca & lollo filma till NO-n .. men vi tittade mest på filmer som jag & vissa gjort för länge sen .. haha :)

ska äta paaannnkakor nu -.- , urk haha jag är typ den ända som inte tycker om det. skolans är skit goda. men dom hemma ! URK . nej inte alls så favoritserad :) ,

ska gå nu ! lägger kanske in bilder sen :)

Kommentarer
Postat av: sofiess

Jättefin bild + jag älskar din jättefina design! :D

pussar på dig sötnos . <3

2008-11-21 @ 20:09:59
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0