Hemma och e sjuk...

hejsan !
idag är jag sjuk tråkigt nog.. hade ju mått dåligt och haft ont i magen de senaste dagarna. och jag har blivit såååå seeg. så i morse pallade inte jag eller min kropp något. så jag stannade hemma , försökte äta ravioli , gick först. men sen kom allt upp igen . jag har nog inte kräk sjukan iaf.. då borde jag spy oftare. hm.. får se om jag kommer i morgon eller inte. hope so ! <3
pratade med jossi, huang & line i telefon. sen ringde jag sanna och så snackade vi ett tag oxå! alltid lite trvevligt.
sov till halv elva, sen väckte min kära mor mig med att ringa! -.- .... hahah iaf. nu läser jag en tidning och ska nog logga in på msn ;)

härmar emme också med lite kondom reklam ;) det är ju gratis så varför inte ? ;)
bara att klicka på bilden så kommer du till sidan för mera fakta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0