im sick !

hejhej, gick fram och tillbaka idag . - HEELT ONÖDIGT !-.- grr.. aja , har ju typ " krupp hosta " eller va det nu heter, hostar som bara den och det låter förjävligt, är snorig oxå ... låter ju mysigt.. i know .. haha iaf, var i skolan till 9.15 då vi började första lektionen då . hann filma lite vid skåpen innan jag gick  , tråkigt nog är mina vänner inte så film vänliga av sig, så dem gjorde inget speciellt.

Frida, sanna och sist gustaf :) ..
ps.. hihi man hör mackes röst lite ( måste mobba honom för allt han gör ) :)

haha typ världens tråkigaste film , men nu har ni fått se lite hur det ser ut hos oss in school :)

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahh, jag fatta inte att du filma, så jag gjorde lite fina poser ist, hihihi ;)<33

2008-11-24 @ 17:16:38
URL: http://ffripps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0