jul om snart 1 månad

helt fucking sjukt asså!  21 november - NOVEMBER ! .. tiden går läskigt fort.
iaf har jag kommit på 2 saker till jag önskar mig

* Ögonfrans färg ( vill testa.. vissa säger att de bra, vissa säger oxå att de e dåligt.. så jag blir sugen att prova )
* Buss kort! - i neeeed it !

tänk er så fint med mörk bruna, djupa härliga ögon, och sen mörka ögonfransar utan smink. sen ere bara att sola solarium som fan ! .. haha då kan jag ju bli sådär tjusig som jag vill vara ! , skulle vilja likna Cassie lite, hon ser bra ut ! . men nej jag tror jag skippar solariumet så jag slipper cancer ! . hehe
nu ska jag gå och titta på tv tror jag ! 
pussar


gammal bild från orienteringen i 7an :)

Kommentarer
Postat av: sofiess

hihi jusste den där bilden kommer jag ihåg!

älskar dig.

puss <3

2008-11-23 @ 10:41:23
URL: http://ssunset.blogg.se/
Postat av: Frida

hahah, det är minnen ;)<33

2008-11-23 @ 18:58:22
URL: http://ffripps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0