lockigt ?

jag är hemma idag igen, skulle försöka sova massa. men eftersom jag vaknat kan jag inte somna om igen.. ibland klarar jag det men nu gick det inte. satte mig vid tvn med mormor och kollade på lite olika serier, ritade nån tjej som ligger i en sackosäck eller vare heter, sen gick jag och lockade håret, konstigt nog.. tycker de där Hollywood-lockarna är så otroligt fina. men det är svårt att få till juu !
menmen , tyvärr fick jag inte håret som jag ville på bilden. men det vart rätt okej.. borde jag kanske ha lockigt hår oftare ? ..
men det är så jobbigt att stå och locka i flera timmar ! .. aja vad tycker ni ?


ser väääldigt konstigt ut ! och jag kan konstatera att det är snyggare irl ( i verkligheten för er som inte fattar .. huhuh ) ! ... + att jag inte riktigt vet vad jag gör med munnen på bilden ? .. aja . ögonen såg också hel konstiga ut. + att jag e osminkad men det spelar ingen roll

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som jessica simpson där haha :) <3

2008-11-14 @ 20:40:01
Postat av: Anonym

guu va fint! ha så oftare!

2008-11-15 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0