Önskelistan :)

Tänkte tagga en liten önske lista, både för vad jag vill ha av familjen. och vad jag önskar mig av den som har mig på julsaken :) så det finns lite att " välja " bland


Här är då min " vanliga " lista :
* kläder - kan man inte ha för mycket av !
* Smink saker,
-
olika tonade ögonskuggor, alltså i olika toner av en färg så jag kan fixa på tex kort och irl :)
- Något puder som matchar min hud ton.
- läpp glans kanske  ?
- Mascara
- foundation
- olika penslar kanske ? har redan ganska många men fler ?
* Underkläder kanske ? - där kan man inte heller ha för mycket av!
* Tatuering - haha jag är för ung, visst det finns ställen som gör på yngre, men dom är tydligen inge bra.
* Massa Piercing smycken ! - behöver ju ha fler så jag kan byta :)
* Övriga smycken,- örhängen, ringar, armband ?
* Present kort på klädes och smink affärer. - why not ?
* Wii fit ? - haha nån som vet om det är bra eller så ? har aldrig testat just " Fit " eller varen nu heter
* pengar - behövs alltiid !
* färgade linser - vet att det inte alltid är så bra om man kör fel sort. men jag vill ha bruna ögon eller gröna, ballt ju !
*Spa saker - bäst av allt e ju att gå på spa !. men jag nöjer mig med ansikts masker och sånna underbara krämer !
* åka utomlands - haha vem vill inte de liksom -.-
* större rum - bruna färger och tavlor, större rum och min älskade säng ! .
* åka på kryssning - med vänner eller familj !

jag blir ju såklart glad för vad jag än får !  <3



haha nu har jag verkligen försökt tänka som fan, jag visste knappt vad jag ville ha, så nu skrev jag vissa saker som bara kom upp .. haha kanske skriver igen om jag kommer på något mer ! .. hahah aja , någon som önskar sig något speciellt som kan dela med sig ? , jag kanske oxå är sugen på något sånt :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska önska mig en bärbar dator :) , och kanske en ny mobil :)

2008-11-18 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0