Riktigt nördigt

hahahah , som sagt ere ju en liten fjollblogg som inte finns längre . hahah vi vet typ vem/vilka det är så det är lugnt ;) hahahh men det är så jävla kul att de sitter och försöker göra oss ledsna med att skriva hur fula och dåliga vi är ? hahaha men visst synd att du själv är så ful att inte våga stå för dina åsikter. du skriver att du hatar folk som är kaxiga bakom datorn ? varför vara så själv då ? hiih lite korkat ju :) iaf så kollade tydligen polisen upp det där hörde jag :O, får väl se om dom gör något. jaja ni får säga till om ni hör något.
eftersom inget typ var sant i den där bloggen så skrattar jag bara åt allt :) tro inte att vi som var med i den blir ledsna ? du gör oss bara mer kända. även fast det inte var så många som läste. att du är avundsjuk på oss är ju tydligt,. men du behöver inte göra på det här sättet då .. HAHAHH ! och att börja tjata om min hårfärg igen gör det bara ännu tydligare vem du är. men jag är tyst tills jag fått det bekräftat.

Nu tar jag upp det här IGEN för din skull din patetiska människa
jag bryr mig verkligen inte om min hårfärg längre, det var bara det att folk värkar tycka att det är så jäääävla ballt och annorlunda så att ingen är född så blond. . du säger att du sätt skolfotton och att jag är mellan/mörk blond ?
berätta då för mig vilket fotto du sätt ? jag tycker då inte att jag ser så mörkblond ut på dessa fotton.

jag började färga håret i 3an, sen i 4an hade jag blåa röda & bruna slingor. därmed fick jag mörkare hår för färgen inte gick bort. därför är jag mörkhårigare i 5an. så säg mig nu . vart var jag mörk ?
in you´r face. lek inte när du inte leken kan tåla.
+ att du inte säger saker om mina vänner. du är så fet du själv så säg inget skit om deras kroppar eller så . fegt att skriva om mig emme mimmi embla sosso pinnen jacob rebecca linnea m.m

jaja i övrigt skulle jag ju åka med emme & rebecca idag men vi får se om det blir av :) hihi nu dricker jag blåbärsoppa och ska nog äta lite mer frukost snart puss <3

Kommentarer
Postat av: cassie

haha vem? såg på emmes blogg asså vem skriver sånt? <333

2008-11-03 @ 17:29:55
URL: http://casshi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det Kajsa?alla går runt och säger att det är hon.

2008-11-05 @ 15:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0