vikarien

hejsan ! . idag så gick jag till skolan, jag var inte med på gympan eller på dansen eftersom jag fortfarande är lite sjuk.
På matten idag hade vi en vikarie- sara , hon hade vi i 7an också . och de gångerna vi hade henne, så fick vi köra inte nudda golv ( nån kille i klassen drev med att skrika att vi skulle de, och då sa hon ja . så alla hoppade upp på borden ) , och en annan gång så sa hon : nej vi går ut och solar ! . så då satt vi i solen i en timma och så :) .. haha låter ju som en super vikarie , men nej .. hahah idag var hon så jävla förbannad, skrek att vi skulle hålla käften, att vi typ var idioter och sånt.. haahah, skrattade ju nästan ihjäl oss, hon var svin förbannad och ill röd i ansiktet, hon gick fram till vissa och bah : DU BLIR UTSLÄNGD OM DU FORTSÄTTER ! FATTAR DU DE ?  HALLÅ ? ERU HELT DUM I HUVUDET ?, sen typ skrek och till alla som försökte öppna dörren.. hahhaha hon har piercingar typ över hela kroppen, hon hade tydligen berättat att hon hade picercingar på privata ställen med.. hehe .

efter skolan så gick jag iaf på min dans på kvällen , rätt viktigt nu innan dansuppvisningen, 
nu ska jag äta, och jag kanske lägger in en " dagens video " ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0