allt avklarat

sådär. kom precis hem från Stan där jag träffade denna Thomas &  vi pratade och han sa bara massa possitiva saker . så om typ två veckor ska vi höras & sen ska dom typ hit & kolla ellr så
Marina ville även prata med mig idag & vi snackade ett tag & hon var så söt så båda vi nästan började gråta. nu är jag inte alls sur för hon sa bara massa bra saker om mig. back on the line!  yeah känns skit bra och jag är taggad för nästa uppgift.. hahah :)

fick en ny dans tröja av mor idag. ska fota den snart och lägga ut . men först ska jag äta . så ses ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dezzi ska du va med på tv:D??<3

2008-10-17 @ 13:10:11
Postat av: Fanny

Härlig blogg ! :)



Jag är med i en tävling och skulle du kunna tänka dig att rösta på mig. Det skulle vara guldvärt .

Gå in på:

www.metrobloggen.se/designhuset

2008-10-17 @ 13:17:23
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: ahu

vad ska du göra för något ?

2008-10-18 @ 17:48:32
Postat av: dezzis

nej men vi kanske ska vara med i Design med Simon & thomas.. inte alls säkert men vi har blivit interjuvade och sånnasaker :) så i stort sätt ere inte jag som gör något.. fast sånnafall blir vi med på tv .. :$!

2008-10-18 @ 20:49:07
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: ahu

fett coolt ;D

2008-10-21 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0