ännu en hes dag i mitt liv

hes hes hes, nu ere inte det minsta kul längre !
alla härmar mig & vill visa sina kompisar, macke skrek hejdå efter en förhoppning att jag skulle svara så han kunde visa sin vän min underbart vackra röst.... nej ush alla springer runt & säger antingen _* KAN DU PRATAAA? eller nått* med nån konstig ton med blandning av viskning & skrik ..-.-
nej ush !
iaf, kom hem vid halv 4 efter skolans tråkigaste och längsta dag. slutade lite tidigare idag,typ 15 över . * jippi... * aja
ska äta något snart, tror det blir ravioli. det är gott .. haha :)
chattade nyss med min Matte lärare Olle på facebook... känns konstigt att skriva till lärare.. men han började med att fråga om jag skulle plugga till nästa " test " jag sa kanske.. vill ju inte lova något.
men han sa iallfall att jag är rätt smart så man borde kunna ha högre krav på mig, från den meningen finns det bara en sak han menar - PLUGGA ! aja.. iallafall så tyckte han att jag kunde vara " cool & duktig " jag sa att jag inte vill vara cool men då sa han bara - JOHO ! .. lärare nu för tiden.. finns så mkt mer att tänka på än att vilja vara cool. han vet ju inte hur jag har det, han vet bara hur jag är när jag sitter där med sanna & " räknar "...
nääej du bloggen ! nu skriiiiker min mage på mat !  så vi ses !
 juste, i morgon ska sötnosen Rebecca sova här :)


gammal bild från när jag var brunhårig. dock lite dålig kvalite & inte så fin. menmen !:)

Kommentarer
Postat av: cassie

haha neej, det kan inte va kul att vara hes.. !<33

2008-10-03 @ 12:59:02
URL: http://casshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0