brunt

jo som dom flesta redan sätt eller vet. så är jag brunhårig igen ... - ha ha ha ..
nej men det gick väl bra.

hade hemkunskap idag & det blev hamburgebröd. urs va gott det var att ha smör på dem ! mkt bättre än dom på donken & så .
 
men som vanligt badade jag och mamma efter skolan. men det blev mest bastu idag, eftersoom vi kände för det ist för att simma så mkt .
men dumt nog tänkte jag inte på att kloret kan bleka mitt hår. så vi behövde köpa färg efteråt . eftersom jag fick en väldigt ful brun färg efter simningen. så nu blir nog mitt hår lite mörkare än innan.. men dumt nog ere så lite färg i flaskan så det räckte inte till mitt underhår ( bara en liten del av det ) .. så vi fick knåda in det tilsammans med det andra håret som fått färg.. och nu får vi väl bara hoppas ! .. haha
nej nu ska vi äta mat. urk ! ... ses ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0