Centrum

var ju i centrum i dag som sagt, bytte jackan mot pengar. kollade på skor och jeans & jackor men jag hittde inget bra. mamma tyckte att jag skulle ta ett par jeans men nej.. jag orkade inte även fast hon payade.
vi köpte massa små saker som sminkbortagningsmedel som är bra för huden & så . ansiktsmasker från apoteket som ska vara specella .hm toffsar hårspännen m.m, även plåster som jag kan ha på magen när jag dansar så jag inte gör illa magen igen ( sist jag rullade på golvet på dansen så sprack kanten lite så jag började blöda.. smart hahaha ) .
moster är här hos oss nu & jag fick en bio biljett av henne :) thanks jossi ska ringa mig när hon kommit hem från hennes syrras " kalas " ( grattis i efterskott Ida :) 7 år :) ! ) hon skulle hjälpa till med stationer och sådant :) .. men hon ska ringa mig sen iaf, ser vad vi hittar på!

dagens komentar var när mamma såg ett rakblad. : ååh jag måste skära mig jag är ju svarthårig.. haha asså förlåt det är skit tråkigt men hon sa på ett speciellt sätt .. och jaa.. hon är knäpp.. ;)

tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0