Designen

gjort om designen lite.. jo jag vet den va väl kanske inte den bästa. men jag ville bara ändra, orkade inte ha samma längre. trivs bättre isvartvitt, känns mer lugnt och stilrent , blir säkert mer ändring snart :)

tänkte fotta allt jag fått av mamma på sista tiden, men just nu är kameran lite slut tankad så jag orkar inte ladda den eller så . gör det sen. då ska jag lova att fotta nästan allt jag fått :) <3
små saker som krämer,underkläder  och sånt behövs inte vara med på bild :)

här e en fin bild på grymmmmaa louise , hööh lollo sorry att ditt tand smycke inte är med men jag hade tydligen raderat det när jag fixade den på datan , lollo har ju fan perfekta tänder utan tandställning eller något ! älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Frida

fy fan va fina tänder. mina är så jävla sneda :/ hehe, älskar dej<3

2008-10-28 @ 18:12:18
URL: http://ffripps.blogg.se/
Postat av: mirj

haha, älskar dej louise <3

2008-11-04 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0