färgat emmeeees hår

jaau, nyss blev emmes hår mörkt igen . skit fint :)
ser väl nästan svart ut med i ljuset ser man att det är brunt :)
sanna var har nyss men drog, vi var i centrum innan & åt lite donken & sen drog vi då till mig & färgade och åt chips.
nu står emme vid spegeln och spanar in sig själv.. hööhöhö ;)
själv så chattar jag med junior :)

lägger nog in bilder sen .!

jo föresten, på fredag kommer dom hit  & ska kolla på rummet :) alltså Thomas  & S ;)
så jag kommer inte vara på alla lektioner eftersom jag måste vara hemma enligt dom :)

Kommentarer
Postat av: sara

de vart nog fint! men va kul att dom kommer :O lägg ut bilder sen :)

2008-10-20 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0