halluu

sitter och små äter lite natur godis, mamma gav mig det som var kvar från helgen, tycker faktiskt att annanasen är helt okej !

ja, jag har väl inte så mycket mer att säga, på
dansen idag så hade vi vikarie, så vi mest lallade runt ist för att göra riktiga saker.. -.-
aja , helt okej, olivia tittade på, säkert skit tråkigt att kolla för det var inte så kul att köra heller.. , aja . jag har börjat tänka på om jag ska gå till någon sorts läkare & kolla upp mitt ben, får ju så jääkla ont när jag hoppar & sånt, känns som benent kommer gå av på ett ställe, och det har gjort ont exakt där i över en månad, så.. hm... kanske ska kolla upp det ! .


jaja, efter skolan idag gick jag josefine & linnea hem till olivia & åt mackor + oboy, sen drog line och vi gick till jossi.

hejdå puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0