JAG VILL BLI BRUN IGEN !

åååh, jag tyckte inte alls att jag var såbrun i sommras. men om jag kollar på bilderna nu så ... SHIT . jaaa du jag vill gärna se ut sådär igen . jag var ju inte skit brun precis. men det är sjukt mkt skillnad aassåå!


ja ni får ursäkta min mage.. haha men ni som känner mig vet att den inte är sådär .. stor hha !


ser inte så speciellt brun ut här.. men fortfarande stoor skillnad emot nu !

hahahhah ser ju .. skit normalt ut att ställa sig sådär. men jag skulle skicka mms till min mor .


och jo jag vet, det är bara att sola solarium. men det är liite vårt när man är pank + att jag måste vänta tills min piercing har läkt klart.. urk !


pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

sola solarium kostar 30 spänn typ, ojjj ojj du måste verkligen va pank. Har du ens något att sätta på dig hahahaha.

2008-10-23 @ 19:20:50
Postat av: dezzis

hah när jag säger PANK så fattar man väl att jag inte har några pengar alls ? haha + att jag inte FÅR sola för min piercing blir varm & det läker så det blir helt bajs .. hahha men så du vet kostar det 80 kr för 20 minuter. kortare tid ger ju ingen efekt på mig.

2008-10-23 @ 19:50:35
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men din mamma råkar inte ha 30 spänn hahah. sorligt nog. och att sola solarium ger ingen brunhet första gången om du tror det, haha. Förlåt men du är bara så patetisk hahah. Du har väl andå aldrig gjor det nån gång satt kom inte å låt som att det är en vardaglig grej för dig hahah.

2008-10-23 @ 23:19:22
Postat av: dezzis

HAHA skoja inte. jag gjorde & min mamma gjorde det typ 2 gånger i veckan innan sommaren ? så jag vet nog lilla du .. HAHAHA fan vem ere som e patetisk. jag har solat solarium närmare 50 gånger, så lek inte att du tror nått va

2008-10-24 @ 14:32:01
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojj ojj, du verkar vilja få canser hahah, vad har du för en mamma som låter dig sola 2 gånger i veckan med henne hahah, många föräldrar vill inte ens att dom ska sola men din mamma går och solar med dig flera gånger i veckan hahah. Och då verkar ju inte den riktiga solen ta på dej, eftersom det bara var fejk sol från solarium hahahah. Lillalilla vännnen skärp till dig nu.

2008-10-25 @ 01:37:10
Postat av: dezzis

hahhha du är ju rolig du, det var i vintras då var ju alla bleka & alla solade. min mamma är inte lika barslig som alla andras föräldrar. hon låter mig göra vad jag vill fast hon har sina gränser oxå. om du nu tycker att jag är så konstig. sluta läs min blogg människa. du gör bort dig själv.



+ att jag blev brunare i sommras eftersom jag solar ute även när det är kallt. in your face

2008-10-25 @ 12:04:08
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0