Mobil

jag vet att många velat se min mobil , och jag har faktiskt försökt att fotta den.. men det blir glans från displayen ibland och bilderna blir bara fula. så jag tog deras video ist.. den ser lite konstig ut där men den är mindre & skönare i verkligheten, den ända skillnaden är att på videon säger den 8,0 mp, men på min står det 8,1..hm.. står olika lite här och där.. men men nu vet ni .
nån som kollar på MTV ? där går iag en reklam om min mobil helatiden, typ " du kommer se världen på ett annorlunda sätt " säger dem.

den är skit bra och så, och jag är glad att jag är nöjd för en gång skull. det ända är isf att jag behövde ha svart, fans ju vit & typ guld & så .. + att den inte är skiiit snygg. men den är bra :) och som sagt har den bästa kameran som sony haft.. vet inte om det finns nån annan kamera med större bilder & så ? .. hm, aja spela roll vi får se :)

ps. jag tycker att videon är grymt dålig för man ser inget. men det är deras egna.. och jag orkar inte ha filmer om typ repotage dom gjort om den i england & så . dom e så låånga -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder kan väl aldrig bli riktigt bra med en mobiltelefon? Megapixlarna gör inte kameran.

2008-10-29 @ 11:30:39
Postat av: dezzis

nej precis. megapixlar är hur stor bilden är, men den är konstig nog bra , jag blev förvånad, min förra mobil var oxå kamera mobil men den var inte särskilt bra. den här tar ungefär lika bra bilder som jag gör med min kamera. om du varit inne här förut så vet du vilka bilder den tagit. på vatten, blommor & sådant . kanske tar lite bilder med mobilen & lägger in sedan !

2008-10-29 @ 11:52:44
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: Anonym

DET ÄR INTE INTRESSANT

2008-10-31 @ 01:26:00
Postat av: Anonym

DET ÄR INTE INTRESSANT

2008-10-31 @ 01:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0