onödiga bilder

ja här är då typ 2 (3) bilder som jag tog nyss med mobilen, mest för att visa vad den kan.. det är ju såklart till och från om man får bra eller dåliga bilder. eftersom man måste ha något att fotta & det hade jag inte nu .. haha


ja den blev lite suddig i hörnet..menmen,. nu får jag ju dock försöka förminska bilderna så dom kanske blir ihop dragna.. får se.. löv


jaa.. haha lite nagelack.. och lite sågspån från totte.. haahah

hah tog kort på nån katalog sak.. eller jag tror det är något man får till phs haha .. iaf finns det något som heter
" fotofix " finns på de flesta nyare mobilerna och då testade jag & då ändrades den såhär..


.. liiite ljusare kan man säga ;)
jag hade en bild på mig som var skiit ful. men när man zomade in på ögat blev den skit skarp.. fan att jag raderade den ! men jag kan försöka ta en ny sen ;)
jaja . fixar mer sen.. ha det bra. nu har ni fått lite " smak prov " hihi

nu är inte det här de bästa bilderna precis. men jag tycker iaf att det är helt okej och bra för att vara en mobiltelefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0