sega dagar ger segt humör

ja idag orkade jag inte vara med någon, för jag kännde mig bara inte på det humöret. ville bara hem & vara själv.
olyckligsvis hade mamma den stora datan, så jag fick ta min bärbara. kan inte göra allt jag gör på den stora på den här, har inga pogram här typ . som psh & sånt . tråk . man kan ju göra allt på datan så jag blir alltid smått irriterad när hon har den -.-
 jag har börjat tänka på julen redan, vet värkligen inte alls vad jag vill ha då ? -.- jag behöver mycket just nu, men inte då ? .. hm.. vet iallfall att min piercing ska bli som en julklapp. asså att de betalar . fast jag ska ta den långt innan jul.
ska önska mig smycken till piercingen tycker min mor. låter väl bra, men då måste jag ju veta exakt vilka jag vill ha, så jag inte får nått konstigt.


nu ska jag googla runt lite tills jag får den andra datan så jag kan fixa bilder låtar & sånt ! :) hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0