sitter i sängen med datorn i knät..

och har tagit lite fula DRIV ! bilder.. hhahaha men jag får väl vara modig nog att visa

hahha, asså jag tog en när jag lipade, en när jag gjorde en grimars & en till  men den här ser normalast ut.. även fast jag gör " pease " sak .. (A)


haha, vääääldigt ful ! men ajg har inget smink & är typ röd  & har lampan i ansiktet & .. ja jag har många förklaringar.. menmen .. haha jag bjuder på den !


HAHAHAHH ! - baaara för jag tyckgte jag såg ut som hon i den där skräck filmen på E ( kan inte stava till det så vågar inte försöka !

så, nå fick ni lite roligt från mig !

puss


Kommentarer
Postat av: måns

exorcisten !

2008-10-09 @ 23:01:37
Postat av: sofiess

söt som vanligt <3

2008-10-10 @ 17:03:13
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0