Städat

ja när jag kom hem gjorde jag faktiskt mat till hela familjen.. haha det blev marinerad kyckling med stekta morötter & typ " kroketter " eller vafan det heter.. hha helt okej faktsikt :) , sen städade jag rummet lite och sen duchade jag. & nu sitter jag här :) hihi
kollade på film på so:n idag, vi ska fortsätta se lite i morgon typ .. fast då är jag inte där hööh. men tursom har jag filmen hemma så kan se den sen.
de flesta blev nog tårögda idag, eftersom vi trodde att flickan dog !  fyfan hahaha , men det gjorde hon ju inte.. * puuuh *

vi ser på filmen Crash & då typ hotar en gubbe en kille. & killes typ 5 åriga dotter springer fram & hoppar upp på pappan & då skjuter gubben.. hah låter lite konstigt men det såg rätt hemskt ut ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken dag ska filmens visas på tv när filmar dem eller e de direkt sändning;)

2008-10-23 @ 19:36:18
Postat av: dezzis

hah för det första är det ett pogram, och det filmas tidigast vecka 49, dom filmar vissa avsnitt efter jul oxå . så när det visas är nog mot våren.. glöm oxå inte att det kanske inte änns blir av! dom ska bara komma och kolla så ha inte för stora tankar nu ! haha :)

2008-10-23 @ 19:49:12
URL: http://dezzis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vill ja vill se dej dezzi;)

2008-10-24 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0