Stan

igår sov Linnea & Rebecca hos mig :) vi hade minst sagt kul och skrattade mycket, vi la oss i min säng & glodde på tv vid kanske .. halv 2 & vi somnade strax efter hel i think :)
morgonen därpå tillbringade vi i stort sätt framför tvn,. sen vid 12 gick de hem för jag & mamma skulle till stan:)
i stan kollade vi runt & jag fick ett par skor, en tröja, hårfärg och en jacka :) kollade på jeans oxå men jag hittade inte något som passar mig bra.. hm fult alltihop !
mitt hår börjar tappa färg så därför ska det färgas ! och nu har jag fått så sjukt mycket och dyra saker av mamma så jag får vänta lite med löshåret :/ menmen :) jag är glad ändå :)
nu ska jag chatta lite och äta macka med oboy :) hörs !! <33


sommras sanna frida denise

Kommentarer
Postat av: josefine

tuckar.. ;) haha dina dojjor var också skitfina !



älsk<3

2008-10-30 @ 19:44:18
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0