utväcklingsamtal på dansen

helt ointressant rubrik - i know,. men vi hade det iaf idag så vi dansade knappt något. gick bra på samtalet. fick typ bara bra saker, men hon måste alltid säga något dåligt. men det värkade nästan som hon sa samma saker till alla .. alltså typ " hmm vet inget fel så jag säger det här " hahah. iaf så kom jag hem nyss & just nu smuttar jag på min Hallon/vanilj/jordgubbs milkeshake :)
i morgon ska jag vara hemma och städa.. hahha för mamma vill inte skämma ut oss med stökigt hus för dom som kommer på fredag.. hahha :) aja nu ska jag ladda in lite bilder på datan & så :) !



bild från i sommras på .. båtar ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick ta bilder på andras båtar för att du inte har någon själv hahahaha.

2008-10-25 @ 01:39:02
Postat av: dezzis

HAHAHHA , jag var på gotland med min syster och fottade. + att jag inte behöver någon eftersom sanna har en

2008-10-25 @ 12:16:09
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0