3 timmars rast

jaha det här va då terminens längsta rast. förra terminen hade vi också väldigt många & långa håltimmar. men som sagt va det hät den första i 8an. helt okej med 3 timmar. in till huddinge centrum :)

Huangen sitter & leker med sina saker :)


Jossi sitter i ljushallen eller vare heter (A)


väntar på busseen till ceeentruuuuum, frida line & josefine


Sanna är såååå söööt (A)


sitter i ( komunalhuset ? .. heter det änns så ? hah :P )


utanför där :)


innuti nån ddom sak (A) marcus jacob tom orre pontus huang & liiiite av alex.
värkar som tom är den ända som posar ;)

påväg hem från centrum :)


och just nu sitter jag & läser svenska lexan som ska vara klar tills på onsdag. fick en Lion glass av mamma när jag kom hem oxå :) ! thanks <3


snart ska jag ducha & mormor försöker tvinga mig att äta pannkakor nu ! .. NEJ dom är inte goda.. + att jag åt glass nyss ? not hungrig altssssååå ! :)


cyaaaa <3

Kommentarer
Postat av: josefine

Haha gud vad het jag är på bilden i ljushallen ;) men bjuder på den ! haha :P älsk

2008-09-04 @ 20:13:19
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0