förändring

Halluu, igår fick jag smink av mamma. tackar :) !

jag är nu inne på den bärbara datan och då hittade jag massa gammla bilder. shit jag har redan glömt hur jag såg ut i brunt hår ! gud så annorlunda en och samma människa kan se ut på så kort tid !
så jag hittade massa driv bilder-  . here you go !


lite överdriven . jag vet. men jag kan inte göra om bilden precis.. haha skit ugly

samma här.. hahha lite för mkt " fjortis " !!!

jahaa..

tagen samtidigt. lite konstig bild men men :P



och hur jag ser ut just nu vet ni redan, hahha nu får ni skratta så som jag gjort ! :)

de här bilderna är från olika tider såklart & så . men det var inte jätte jätte gammla . men kanske max ett år ? , aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0