Dagens

jaha ! :)  idag är det Tisdag & dagen slutade med Hemkunskap . det vi skulle göra var * trumvirvirvel " .. Pastasallad... haha " skiiiiit svååårt " .. -.-  nej men det var helt okej, men skulle varit bättre med skinka eller kassler i ! :)
hursomhelst . efter skolan gick jag & mammat till simhallen & simmade några längder. vi ska ju som sagt börja göra de. men vi börjar smått. så 300 meter blev det. det motsvarar ca 12 längder i deras banor där. sen gick vi till den " djupare " bassängen & jag var i vattnet & hon satt på kanten & lyfte mig med benen... haha låter cp men hon hade benen i vattnet & jag typ satt/ hängde på dom om någon fattar (A) . va lite i ångbastun & sådär :) mysigt mysigt.

just nu ska jag nog klippa ihop min & jossis fantastiska film ... hahah ! om den blir okej kanske vi lägger ut den på Youtube.. men vi får se ;)

lägger in bilder nån dag när jag orkar ! pussar !

bild : finaste jessica alba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0