HAHAHH !

hejhej ! idag så var dagen rätt seg men vi fick sluta lite tidigare på dansen, håller fortfarande på med den där yoga saken ...
iaf så fick vi träffa våran nya dans lärare - eller hon som tar över när elin fått sin bebis !

hursom helst gick jag sanna & frida hem hit & dansade. - vi ska visa upp en dans på 50års saken i skolan.. urk pinsamt men ändå kul ! men vi måste komma på en dans tills den 20 ! * lite panik * men vi kom en liten bit idag & det är bra !

måste bara lägga in ett jätte töntigt film klipp som emme skickade igår ! hahah
jag har aldrig sätt lejonkungen på engelska. & jag minns inte ett skit av filmen typ. så när jag såg den här höll jag på att dö... haha så tråkig humor har jag (A) !
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ! "are you talkling to me " xd

<3

2008-09-11 @ 06:26:42
Postat av: emme

hahah ! "are you talkling to me " xd

<3

2008-09-11 @ 06:27:24
URL: http://emloou.blogg.se/
Postat av: sofiess

haha jag älskar lejonkungen :D <3

2008-09-12 @ 14:31:06
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0