Hes som bara den !

ja som rubriken säger.. alla har komentarat det, hoppat åt sidan åt det, tittat konstigt på mig på grund av det - min röst !
jag är så hes så det inte är sant. jag låter som att jag är i målbrottet eller något.. huhu... även fast denna röst & all halsont så simmade jag och mamma efter skolan. var i ångbastun lite &  så . skönt ! . sen efter drog vi till ceentrum och kollade på massa kläder & mössor & så .. men jag hittade inget som va " TTHE OOONE " så jag sket it. slutade med att vi köpte Vanilj te & flingor & sånt :) en bra dag ialllfall !
på hemkunskapen idag blev det fiskgryta med curry och sånt ... njaaa inget jag skulle vilja äta igen kan jag väl påstå !
aja ! :) , hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0