Hola hola !

idag var den orientering som gällde. jag sov hos sanna igår till idag, eftersom vi tänkte göra som förra året - gå .
vi gick upp vid 7 och så började vi gå typ 20 i 8, vi mötte frida vid 8 och sen gick vi till källbrink, jag & sanna valde att köra tsm även fast man högst kan få G då . men skit samma.  vi fick lite roligare. det var "stjärnorientering " så man skulle komma tillbaka efter varje man tar och säga hur man sprungit. det fanns 10 st och vi klarade det på 1 timma och 40 minuter. lite segt men man skulle ta så många man kunde på 2 timmar och vi klarade oss under det så det är bara bra.
gurra i vår klass var väl bäst av alla 8or kan jag nog tro... shit den killen kutar värkligen !
iaf så slutade vid vid 10 & då gick vi hem. benen gjorde ontontont och det kändes lite överdrivet alltihop. menmen... vi kom hem - la oss på sängen.. och sov en timma ungefär . sen drog jag hem och nu sitter jag här.

ikväll är det dans och sedan tjejkväll :) ska bli mysigt men tyvärr kunde inte Becca vara med :/ , next time babe <3

nu ska jag börja små packa till ikväll och byta om och så, sen ska jag till centrum med jossi och köpa lite saker tänkta jag :) sugen på nya benvärmare för det är så skönt att dansa i :) tjoaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0