kall oboy

hejhej ! :) , just nu sitter jag då & dricker kall oboy - det har blivit som ett slags " MÅSTE " för mig varjekväll.. dock inte så jätte bra.. men funkar väl ! . idag så va jag ju med line på morgonen, sen gick hon hem & senare fick jag lov att skippa dansen för jag inte riktigt mår så bra & jag får skit svårt att andas nu när jag e sjuk. sen vid 6 kom chris hit & han åkte hem vid 22, jag får ju knappt röra honom för han har " viktiga " matcher och han vill inte bli sjuk då.... jätte kul chris :P.
men iaf när jag skulle hem efter jag väntat på bussen med honom så försökte jag springa hem. men det märktes direkt att jag inte mådde bra. fick skiiiiiit svårt att andas & jätte ont i huvudet. det var seriöst nära att jag la mig på marken & börja gråta. men jag fick börja gå med handen på huvudet ist... haha :)
menmen, jag kom hem & fick varva ner lite och nu e det lugnt. nu ska jag mata min hamster & sen läsa lite på svenska läxan,
sen ska jag nog titta på tv & mysa i min sköna säng, ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0