kass film & en twix

hejsan ! idag efterskolan gick jag sanna & frida till mig, va där ett tag sen så åkte jg & sanna till dansen & frida åkte hem, efterdansen fick jag & sanna skjus hem av sannas pappa :) , vi va där ett tag & sen gjorde vi tacos till helafamiljen ! :) , när vi ätit klart så gick vi och hyrde film med sannas bror axle ! :) filmen sög så vi kollade inte klar på den och nu vet vi inte vad vi ska göra . både sanna & jag är riktigt trötta efter en jobbig skolvecka!


höres i morron puss <33


jätte söta.. gag från igår :)  jag vet inte riktigt vad jag gör haha -.-

Kommentarer
Postat av: Liia

taha, suris på mej :D <33

2008-09-06 @ 17:39:42
URL: http://finaliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0